sâmbătă, 23 iulie 2016

SUCUL de MORCOVI este un tratament eficace pentru CANCER


                                                         Sursa foto:img.kudika.ro/

"Cred cu tarie ca SUCUL de MORCOVI este un tratament eficace pentru CANCER, asa ca am hotarat sa nu fac chimioterapie, radiatii sau sa-mi schimb dramatic dieta. Cred ca oricine este diagnosticat cu cancer ar trebui sa incerce acest remediu, rezultatele fiind vizibile in scurt timp. Daca am reusit sa scap de cancer la plamani in faza terminala, inseamna ca oricine va incerca aceasta metoda va avea succes.


- dupa 8 saptamani cu suc de morcovi, tumorile s-au oprit din crestere si au inceput sa se micsoreze
- dupa 4 luni, nodulii limfatici de la nivelul plamanilor mei erau in paramentrii normali

- 8 luni mai tarziu, nu mai era niciun semn de cancer in corpul meu, iar totul se datora sucului de morcovi.

Citeste tot articolul:aici

Sursa foto:aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu